Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- David GodesJohns Hopkins UniversityE-mailová adresa ověřena na: jhu.edu
- Judith ChevalierProfessor of Economics and Finance, Yale School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Jonathan GruberProfessor of Economics, MITE-mailová adresa ověřena na: mit.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelE-mailová adresa ověřena na: idc.ac.il
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityE-mailová adresa ověřena na: sem.tsinghua.edu.cn
- Sanjiv DasSanta Clara UniversityE-mailová adresa ověřena na: scu.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamE-mailová adresa ověřena na: vu.nl
- Bruce E. PfeifferUniversity of New HampshireE-mailová adresa ověřena na: unh.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonE-mailová adresa ověřena na: uw.edu
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneE-mailová adresa ověřena na: unilu.ch
- Arthur CampbellMonash UniversityE-mailová adresa ověřena na: monash.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityE-mailová adresa ověřena na: wustl.edu
- Robert ZeithammerUCLAE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- R RaoProfessor of Marketing, The University of Texas at DallasE-mailová adresa ověřena na: utdallas.edu
Sledovat
Dina Mayzlin
USC Marshall School of Business
E-mailová adresa ověřena na: marshall.usc.edu - Domovská stránka