Sledovat
Tereza Češková
Tereza Češková
Department of Primary Education, Institute for Research in School Education, Masaryk University
E-mailová adresa ověřena na: ped.muni.cz
Název
Citace
Citace
Rok
Koncepce terénní výuky pro základní školy. Na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku vlastivědného a zeměpisného učiva
H Svobodová, D Mísařová, R Durna, T Češková, E Hofmann
Masaryková univerzita, 2019
21*2019
Výukové situace rozvíjející kompetenci k řešení problémů: teoretický model jako východisko pro jejich analýzu
T Češková
Pedagogika 66 (5), 2016
142016
(Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: Proč si navzájem nerozumíme?
T Češková
Studia paedagogica 26 (3), [7]-27, 2021
92021
Výzkum školního vzdělávání: poznatky a výzvy
T Janík, P Najvar, M Jireček, A Bendová, T Češková, E Dunowski, ...
Masarykova univerzita, 2013
82013
Když potenciálně rozvíjející situace nerozvíjí: kritické didaktické incidenty v problémově orientované výuce
T Češková
Pedagogika 70 (2), 2020
72020
Analýza problémově orientovaných výukových situací ve výuce přírodovědy.
T Češková, P Knecht
Orbis scholae 10 (2), 2016
72016
Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje
T Češková
72014
Interakce při řešení problémově orientovaných úloh ve výuce přírodovědy
T Češková
Orbis scholae 14 (1), 49-80, 2020
52020
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách
T Janík, J Slavík, T Češková, I Budínová, E Minaříková, P Najvar, ...
Masarykova univerzita, 2022
22022
Metodika 3A: nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality
T Janík, J Slavík, P Najvar, T Češková
Masaryk University Press, 2022
22022
K teorii aktivního vzdělávacího obsahu v transdidaktickém pojetí
J Slavík, T Janík, J Kohout, T Češková, P Mentlík, P Najvar
Karolinum-Nakladatelstvi Univerzity Karlovy, 2021
22021
Oborové didaktiky: vývoj-stav-perspektivy􀀕􀀔􀀃
T Janík, J Slavík, P Najvar, M Spurná, E Minaříková, T Češková, M Janík
22015
Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění
K Pešková, T Janko, M Lupač, K Ševčík, T Doležal, J Moravec, ...
Masarykova univerzita, 2014
22014
Situace začínajících učitelů v mateřských a základních školách: zpráva z výzkumu mezi absolventy Pedagogické fakulty MU
T Janík, T Češková, M Janík, M Janíková, P Najvar, J Havel, T Gill
Brno: Masarykova Univerzita. Dostupné z https://www. ped. muni. cz/vyzkum …, 2020
12020
The differences between problem-oriented learning situations in Czech primary geography and Czech primary science
T Češková
12018
Péče o zaměstnance jako součást sociální politiky zaměstnavatele
T Češková
AMBIS vysoká škola, as, 2009
12009
Content-Focused Approach for Improving Teaching and Learning: 3A Methodology for Didactic Case Studies
T Janík, J Slavík, P Najvar, T Češková
On the Theory of Content Transformation in Education, 2024
2024
Towards the Theory of Content Transformation
T Janík, J Slavík, P Najvar, T Češková
On the Theory of Content Transformation in Education, 2024
2024
On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning
T Janík, J Slavík, P Najvar, T Češková
Routledge, 2024
2024
Klíčové kompetence ve školních vzdělávacích programech základních škol
T Češková, J Havel, M Jireček, M Janík, A Jurasová, T Vicianová, ...
2023
Systém momentálně nemůže danou operaci provést. Zkuste to znovu později.
Články 1–20