Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Manoj ThomasProfessor, Cornell.UniversityE-mailová adresa ověřena na: cornell.edu
- Geeta MenonStern School of Business, NYUE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Yaacov TropeNew York UniversityE-mailová adresa ověřena na: nyu.edu
- Aradhna KrishnaDwight F. Benton Professor of Marketing, University of Michigan, Ann ArborE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Luca CianUniversity of Virginia, Darden school of businessE-mailová adresa ověřena na: darden.virginia.edu
- Chiara LongoniBocconi UniversityE-mailová adresa ověřena na: unibocconi.it
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceE-mailová adresa ověřena na: cmu.edu
- Joseph P. ReddenProfessor of Marketing, University of MinnesotaE-mailová adresa ověřena na: umn.edu
- Bernard JaworskiProfessor, Claremont Graduate UniversityE-mailová adresa ověřena na: cgu.edu
- Yang YangUniversity of FloridaE-mailová adresa ověřena na: warrington.ufl.edu
- Jacob GoldenbergInterdisciplinary Center Hertzelia, Visiting Professor Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: idc.ac.il
Sledovat
Ellie Kyung
Associate Professor, Babson College
E-mailová adresa ověřena na: babson.edu - Domovská stránka