Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny5 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Darren DahlProfessor of Marketing, University of British ColumbiaE-mailová adresa ověřena na: sauder.ubc.ca
- Yuwei JiangProfessor of Marketing in The Hong Kong Polytechnic UniversityE-mailová adresa ověřena na: polyu.edu.hk
- David TseProfessor of Marketing (retired), Research FellowE-mailová adresa ověřena na: business.hku.hk
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityE-mailová adresa ověřena na: schulich.yorku.ca
- Anne LavackAdjunct Professor, School of Business & Economics, Thompson Rivers UniversityE-mailová adresa ověřena na: tru.ca
- W. Jake JacobsProfessor of Psychology, University of ArizonaE-mailová adresa ověřena na: u.arizona.edu
Sledovat
Gerald Joseph Gorn
Department of management and marketing
E-mailová adresa ověřena na: polyu.edu.hk