Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny29 článků
24 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- John R. KirbyQueen's UniversityE-mailová adresa ověřena na: queensu.ca
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaE-mailová adresa ověřena na: ualberta.ca
- Adrian PasquarellaUniversity of DelawareE-mailová adresa ověřena na: udel.edu
- Kate CainLancaster UniversityE-mailová adresa ověřena na: lancaster.ac.uk
- Michael J. KiefferAssociate Professor of Literacy Education, New York UniversityE-mailová adresa ověřena na: nyu.edu
- Catherine MimeauTÉLUQE-mailová adresa ověřena na: teluq.ca
- Anne CastlesAustralian Catholic UniversityE-mailová adresa ověřena na: acu.edu.au
- Severine CasalisProfesseur de psychologie, Université de LilleE-mailová adresa ověřena na: univ-lille.fr
- Patrick J. McGrathDalhousie Emeritus Professor of Psychiatry; Scientist, IWK Health Centre; Lead Scientist, SupermindsE-mailová adresa ověřena na: dal.ca
- Xuebao HeLaboratory of Marine Biology and Ecology, Third Institute of Oceanography, State OceanicE-mailová adresa ověřena na: tio.org.cn
- Junjie ZhangWright State UniversityE-mailová adresa ověřena na: wright.edu
- William WL ChoiHonorary Clinical Assistant Professor, The University of Hong KongE-mailová adresa ověřena na: pathology.hku.hk
Sledovat
Hélène Deacon
Professor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie University
E-mailová adresa ověřena na: dal.ca - Domovská stránka