Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: haas.berkeley.edu
- Philip M. ParkerINSEAD Chair Professor of Management ScienceE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Peter Pal ZubcsekColler School of Management, Tel Aviv UniversityE-mailová adresa ověřena na: tauex.tau.ac.il
- Luk Van WassenhoveINSEADE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Atalay AtasuProfessor, INSEADE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordE-mailová adresa ověřena na: sbs.ox.ac.uk
- Kaifu ZhangAssistant Professor of Marketing, Carnegie Mellon UniversityE-mailová adresa ověřena na: andrew.cmu.edu
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Sumitro BanerjeeAssociate Professor of Marketing at Grenoble Ecole de ManagementE-mailová adresa ověřena na: grenoble-em.com
Sledovat
Miklos Sarvary
Carson Professor of Business, Columbia Business School
E-mailová adresa ověřena na: columbia.edu - Domovská stránka