Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny13 článků
6 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Sean D WillettETH ZurichE-mailová adresa ověřena na: erdw.ethz.ch
- Massimiliano ZattinUniversity of PadovaE-mailová adresa ověřena na: unipd.it
- Frédéric HermanUniversité de LausanneE-mailová adresa ověřena na: unil.ch
- Peter W. ReinersUniversity of ArizonaE-mailová adresa ověřena na: arizona.edu
- Frederic MouthereauProfesseur GET Université Toulouse Paul SabatierE-mailová adresa ověřena na: get.omp.eu
- Pierre-Yves FilleaudeauPetroleum System Analyst, TotalE-mailová adresa ověřena na: total.com
- Sebastien CastelltortProfessor, Head of the School of Earth and Environmental Sciences, University of Geneva, SwitzerlandE-mailová adresa ověřena na: unige.ch
- Vincenzo PicottiEarth Surface Dynamics, ETH ZürichE-mailová adresa ověřena na: erdw.ethz.ch
- Isabelle CoutandDalhousie UniversityE-mailová adresa ověřena na: dal.ca
- John Irwin GarverProfessor of Geology, Union CollegeE-mailová adresa ověřena na: union.edu
- Nadine McQuarrieUniversity of PittsburghE-mailová adresa ověřena na: pitt.edu
- William CavazzaUniversity of BolognaE-mailová adresa ověřena na: unibo.it
- Matthew FoxUCLE-mailová adresa ověřena na: ucl.ac.uk
- Djordje GrujicProfessor in Geology, Dalhousie University (Halifax, Canada)E-mailová adresa ověřena na: dal.ca
- David M. WhippInstitute of Seismology, Department of Geosciences and Geography, University of HelsinkiE-mailová adresa ověřena na: helsinki.fi
- Bodo BookhagenInstitute of Geosciences, University of Potsdam and Geography Department, UC Santa BarbaraE-mailová adresa ověřena na: eri.ucsb.edu
- Giancarlo MolliUniversità di PisaE-mailová adresa ověřena na: unipi.it
- Mark T BrandonProfessor, Earth and Planetary Sciences, Yale UniversityE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Andrew CarterProfessor of Earth Sciences, Birkbeck, University of LondonE-mailová adresa ověřena na: ucl.ac.uk
- L A KirsteinUniversity of EdinburghE-mailová adresa ověřena na: ed.ac.uk