Hodnocení v současné škole: východiska a nové metody pro praxi J Slavík Portál, sro, 1999 | 635 | 1999 |
Od výrazu k dialogu ve výchově: artefiletika J Slavík Karolinum, 1997 | 217 | 1997 |
Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky T Janík, J Slavík, V Mužík, J Trna, T Janko, V Lokajíčková, P Zlatníček Masarykova univerzita, 2013 | 207 | 2013 |
Umění zážitku, zážitek umění: teorie a praxe artefiletiky J Slavík, P Wawrosz Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011 | 175 | 2011 |
Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory J Slavík, T Janík, P Najvar, P Knecht Masarykova univerzita, 2017 | 126 | 2017 |
Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu T Janík, J Lukavský, E Minaříková, P Najvar, M Píšová, J Slavík Národní ústav pro vzdělávání, 2011 | 124 | 2011 |
Tvorba jako způsob poznávání J Slavík, V Chrz, S Štech Karolinum Press, 2013 | 119 | 2013 |
Počítač jako pomocník učitele: efektivní práce s informacemi ve škole J Slavík, J Novák Portál, 1997 | 96 | 1997 |
Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy I Stuchlíková, T Janík, Z Beneš, M Bílek, K Brücknerová, M Černochová, ... Masarykova univerzita, 2015 | 95 | 2015 |
Kompetence učitele v reflektování výuky J Slavík, S Siňor Pedagogika 43 (2), 155-164, 1993 | 92 | 1993 |
Dívej se, tvoř a povídej!: artefiletika pro předškoláky a mladší školáky V Slavíková, J Slavík, S Eliášová Portál, 2015 | 85 | 2015 |
Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? T Janík, P Brebera, L Dobrý, P Kansanen, M Píšová, P Najvar, ... Paido, 2007 | 80 | 2007 |
Kurikulární reforma na gymnáziích v rozhovorech s koordinátory pilotních a partnerských škol T Janík, P Knecht, P Najvar, T Pavlas, J Slavík, D Solnička Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010 | 74 | 2010 |
Výtvarné čarování:(artefiletika pro předškoláky a mladší školáky) V Slavíková, J Slavík, H Hazuková Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2000 | 65 | 2000 |
Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe J Slavík, K Dytrtová, M Fulková Pedagogika 60 (3-4), 223-241, 2010 | 61 | 2010 |
Významová struktura faktu v oborových didaktikách J Slavík, T Janík Pedagogika 55 (4), 336-353, 2005 | 60 | 2005 |
Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky dotazníkového šetření T Janík, T Janko, P Knecht, M Kubiatko, P Najvar, T Pavlas, J Slavík, ... Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010 | 54 | 2010 |
Kurikulární reforma na gymnáziích: výzkumná zjištění a doporučení T Janík, P Knecht, P Najvar, M Píšová, J Slavík Pedagogická orientace 21 (4), 375–415-375–415, 2011 | 52 | 2011 |
Obsah, subjekt a intersubjektivita v oborových didaktikách T Janík, J Slavík Pedagogika 59 (2), 116-135, 2009 | 52 | 2009 |
Autonomní a heteronomní pojetí školního hodnocení–aktuální problém pedagogické teorie a praxe J Slavík Pedagogika 53 (1), 5-25, 2003 | 46 | 2003 |