Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny4 články
5 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Francisco Muñoz-LeivaUniversity of Granada (Full Professor)E-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- JUAN SÁNCHEZ-FERNÁNDEZFull Professor (Catedrático). Granada UniversityE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Iviane Ramos de LunaUnivesitat Oberta de Catalunya (UOC)E-mailová adresa ověřena na: uoc.edu
- Francisco Liébana-CabanillasCatedratico/Full Professor/University of GranadaE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Manuel Alonso Dos SantosUniversidad de GranadaE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- J. Alberto CastañedaDept. of Marketing (University of Granada)E-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Myriam Martínez FiestasProfessor at the University of GranadaE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Miguel A. Rodríguez-MolinaUniversidad de Granada. Dpto. Comercialización e Investigación de MercadosE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Francisco J. Martínez-LópezProfessor of Business Administration, University of Granada (Spain)E-mailová adresa ověřena na: ugr.es
Sledovat
Francisco J. Montoro-Ríos
Lecturer in Marketing, Universidad de Granada
E-mailová adresa ověřena na: ugr.es