Kurikulární reforma na gymnáziích. Případové studie tvorby kurikula M Píšová, K Kostková, T Janík, P Doulík, L Hajdušková, P Knecht, P Vlček Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011 | 41 | 2011 |
Teachers’ acceptance of curriculum reform in the Czech Republic: One decade later K Peskova, M Spurná, P Knecht CEPS Journal 9 (2), 73-97, 2019 | 36 | 2019 |
Czech teachers’ attitudes towards curriculum reform implementation T Janík, T Janko, K Pešková, P Knecht, M Spurná Human Affairs 28 (1), 54-70, 2018 | 29 | 2018 |
Czech secondary pre-service teachers’ conceptions of geography P Knecht, M Spurná, H Svobodová Journal of Geography in Higher education 44 (3), 458-473, 2020 | 20 | 2020 |
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání J Faltýn, T PAVLAS, J FIDRMUC, D RŮŽIČKOVÁ, M BARTOŠEK, ... Praha: MŠMT, 2021 | 15 | 2021 |
Does specialization in geography teaching determine teachers’ conceptions of geography teaching? P Knecht, M Spurná International Research in Geographical and Environmental Education 31 (3 …, 2022 | 7 | 2022 |
Proměny postojů učitelů ke kurikulární reformě a jejímu zavádění K Pešková, T Janko, T Janík, M Spurná Orbis scholae 12 (1), 69-93, 2018 | 7 | 2018 |
Perspectives on geography education in the Czech National Curriculum M Spurná, P Knecht, H Svobodová International Research in Geographical and Environmental Education 30 (2 …, 2021 | 6 | 2021 |
Teoretický model pro výzkum vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ K Pešková, M Spurná, P Knecht Orbis scholae 11 (2), 99-124, 2018 | 5 | 2018 |
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol: aplikace Johnsonovy typologie M Spurná Studia paedagogica 23 (1), [29]-54, 2018 | 5 | 2018 |
Pojetí geografie a geografického vzdělávání u studentů učitelství v Česku H Svobodová, M Spurná, P Knecht Geografie 124 (4), 501-526, 2020 | 4 | 2020 |
Oborové didaktiky: vývoj-stav-perspektivy T Janík, J Slavík, P Najvar, M Spurná, E Minaříková, T Češková, M Janík | 2 | 2015 |
Mezi výzkumem a praxí: Pasteurův kvadrant jako příležitost ke změně M Spurná Pedagogika 70 (1), 2020 | 1 | 2020 |
Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí výsledků dotazníkového šetření T Janík, K Dundálková, T Janko, M Spurná, P Knecht | 1 | 2016 |
Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea M Spurná, P Knecht Munipress, 2023 | | 2023 |
Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci M Spurná, E Hofmann, P Knecht | | 2022 |
Uplatnění pilířů učitelské způsobilosti v přípravě učitelů geografie na PdF MU M Spurná, P Knecht, E Hofmann | | 2022 |
Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezioborovou spolupráci přípravě budoucích učitelů geografie M Spurná, E Hofmann, P Knecht | | 2022 |
Pojetí geografie u studentů učitelství zeměpisu v Česku: výsledky shlukové analýzy P Knecht, M Spurná, H Svobodová, E Hofmann | | 2020 |
The perspectives of geography, and geography teaching, in secondary pre-service teachers in Czechia H Svobodova, M Spurna, P Knecht GEOGRAFIE 125 (4), 501-526, 2020 | | 2020 |