Sledovat
Michaela Spurná
Název
Citace
Citace
Rok
Kurikulární reforma na gymnáziích. Případové studie tvorby kurikula
M Píšová, K Kostková, T Janík, P Doulík, L Hajdušková, P Knecht, P Vlček
Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011
412011
Teachers’ acceptance of curriculum reform in the Czech Republic: One decade later
K Peskova, M Spurná, P Knecht
CEPS Journal 9 (2), 73-97, 2019
362019
Czech teachers’ attitudes towards curriculum reform implementation
T Janík, T Janko, K Pešková, P Knecht, M Spurná
Human Affairs 28 (1), 54-70, 2018
282018
Czech secondary pre-service teachers’ conceptions of geography
P Knecht, M Spurná, H Svobodová
Journal of Geography in Higher education 44 (3), 458-473, 2020
192020
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
J Faltýn, T PAVLAS, J FIDRMUC, D RŮŽIČKOVÁ, M BARTOŠEK, ...
Praha: MŠMT, 2021
152021
Proměny postojů učitelů ke kurikulární reformě a jejímu zavádění
K Pešková, T Janko, T Janík, M Spurná
Orbis scholae 12 (1), 69-93, 2018
72018
Does specialization in geography teaching determine teachers’ conceptions of geography teaching?
P Knecht, M Spurná
International Research in Geographical and Environmental Education 31 (3 …, 2022
62022
Perspectives on geography education in the Czech National Curriculum
M Spurná, P Knecht, H Svobodová
International Research in Geographical and Environmental Education 30 (2 …, 2021
62021
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli ZŠ: aplikace Johnsonovy typologie
M Spurná, P Knecht
Studia paedagogica 23 (1), 29–54-29–54, 2018
52018
Teoretický model pro výzkum vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ
K Pešková, M Spurná, P Knecht
Orbis scholae 11 (2), 99-124, 2018
52018
Pojetí geografie a geografického vzdělávání u studentů učitelství v Česku
H Svobodová, M Spurná, P Knecht
Geografie 124 (4), 501-526, 2020
42020
Oborové didaktiky: vývoj-stav-perspektivy􀀕􀀔􀀃
T Janík, J Slavík, P Najvar, M Spurná, E Minaříková, T Češková, M Janík
22015
Mezi výzkumem a praxí: Pasteurův kvadrant jako příležitost ke změně
M Spurná
Pedagogika 70 (1), 2020
12020
Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí výsledků dotazníkového šetření
T Janík, K Dundálková, T Janko, M Spurná, P Knecht
12016
Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea
M Spurná, P Knecht
Munipress, 2023
2023
Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci
M Spurná, E Hofmann, P Knecht
2022
Uplatnění pilířů učitelské způsobilosti v přípravě učitelů geografie na PdF MU
M Spurná, P Knecht, E Hofmann
2022
Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezioborovou spolupráci přípravě budoucích učitelů geografie
M Spurná, E Hofmann, P Knecht
2022
Pojetí geografie u studentů učitelství zeměpisu v Česku: výsledky shlukové analýzy
P Knecht, M Spurná, H Svobodová, E Hofmann
2020
The perspectives of geography, and geography teaching, in secondary pre-service teachers in Czechia
H Svobodova, M Spurna, P Knecht
GEOGRAFIE 125 (4), 501-526, 2020
2020
Systém momentálně nemůže danou operaci provést. Zkuste to znovu později.
Články 1–20