Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny2 články
11 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Ashutosh PrasadUniversity of California, RiversideE-mailová adresa ověřena na: ucr.edu
- Genaro GutierrezAssociate ProfessorE-mailová adresa ověřena na: austin.utexas.edu
- Anand KrishnamoorthyAssociate Professor of Marketing, University of Central FloridaE-mailová adresa ověřena na: ucf.edu
- Tao LiSanta Clara UniversityE-mailová adresa ověřena na: scu.edu
- Xun XuCalifornia State University, Dominguez HillsE-mailová adresa ověřena na: csudh.edu
- Ye LiuWashington University in St. LouisE-mailová adresa ověřena na: wustl.edu
- Jing ZhouProfessor of Operations Management, UNC CharlotteE-mailová adresa ověřena na: uncc.edu
- Moutaz KhoujaThe University of North Carolina at CharlotteE-mailová adresa ověřena na: uncc.edu
- Sheng-Chih ChenAssoc. Professor, Graduate Program in Digital Content and technologies, National ChengChi UniversityE-mailová adresa ověřena na: nccu.edu.tw
- Jinn-Tsair TengProfessor of Marketing and Management, William Paterson University of New JerseyE-mailová adresa ověřena na: wpunj.edu
- Qinglong GouUniversity of Science and Technology of ChinaE-mailová adresa ověřena na: ustc.edu.cn
- Gabriel Lopez ZenarosaRutgers Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: caa.columbia.edu