Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny8 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringE-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: upenn.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: upenn.edu
- tao xinBeijing Normal UniversityE-mailová adresa ověřena na: bnu.edu.cn
- Aysa Xuemo FanUniversity of Illinois Urbana-ChampaignE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Juan D. PintoUniversity of Illinois Urbana-ChampaignE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Anabil MunshiEdmentum, Vanderbilt UniversityE-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu
- Faming WangThe University of Hong KongE-mailová adresa ověřena na: hku.hk
- Stephen HuttAssistant Professor, University of DenverE-mailová adresa ověřena na: du.edu
- Qianhui (Sophie) LiuPhD student, College of Education, University of Illinois Urbana-ChampaignE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Stefan SlaterUniversity of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: gse.upenn.edu