Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny35 článků
4 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Bertram GawronskiProfessor of Psychology, University of Texas at AustinE-mailová adresa ověřena na: utexas.edu
- Rebecca FriesdorfPhD Student, Wilfrid Laurier UniversityE-mailová adresa ověřena na: mylaurier.ca
- Steven SweldensProfessor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus UniversityE-mailová adresa ověřena na: rsm.nl
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYE-mailová adresa ověřena na: uclouvain.be
- Christoph StahlUniversity of CologneE-mailová adresa ověřena na: uni-koeln.de
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnE-mailová adresa ověřena na: uni-koeln.de
- Prof. Dr. Florian KutznerPrivatuniversität Schloss SeeburgE-mailová adresa ověřena na: uni-seeburg.at
- Adrien MieropUniversité catholique de LouvainE-mailová adresa ověřena na: uclouvain.be
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityE-mailová adresa ověřena na: rsm.nl
- Jan De HouwerGhent UniversityE-mailová adresa ověřena na: ugent.be