Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityE-mailová adresa ověřena na: cornell.edu
- Juliano LaranUniversity of BaselE-mailová adresa ověřena na: unibas.ch
- Richard J. LutzUniversity of FloridaE-mailová adresa ověřena na: ufl.edu
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Barton Weitz (page created posthumo...University of FloridaE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Donald LichtensteinUniversity of ColoradoE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Stacy WoodLangdon Distinguished University Professor of MarketingE-mailová adresa ověřena na: ncsu.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceE-mailová adresa ověřena na: lse.ac.uk
- Marcus Cunha Jr.Professor of Marketing, University of GeorgiaE-mailová adresa ověřena na: uga.edu