Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Yuichiro KamadaAssociate Professor of Marketing, University of California, BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: haas.berkeley.edu
- Yeon-Koo CheColumbia UniveresityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- John William HatfieldProfessor, McCombs School of Business, University of Texas at AustinE-mailová adresa ověřena na: utexas.edu
- Parag PathakMIT EconomicsE-mailová adresa ověřena na: mit.edu
- Paul MilgromProfessor of Economics, Stanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Mihai ManeaProfessor of Economics, Stony Brook UniversityE-mailová adresa ověřena na: stonybrook.edu
- Eric BudishPaul G. McDermott Professor of Economics and Entrepreneurship, Chicago BoothE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- M. Utku ÜnverProfessor of Economics at Boston College Department of EconomicsE-mailová adresa ověřena na: bc.edu
- Alvin E. RothE-mailová adresa ověřena na: hbs.edu
- Makoto YokooKyushu UniversityE-mailová adresa ověřena na: inf.kyushu-u.ac.jp
- Scott Duke KominersProfessor, Harvard Business School & Department of Economics, HarvardE-mailová adresa ověřena na: fas.harvard.edu
- Yosuke Yasuda | 安田 洋祐Professor of Economics, Osaka University | 大阪大学E-mailová adresa ověřena na: econ.osaka-u.ac.jp
- Peter TroyanUniversity of VirginiaE-mailová adresa ověřena na: virginia.edu
Sledovat
Fuhito Kojima
Associate Professor of Economics, Stanford University
E-mailová adresa ověřena na: stanford.edu - Domovská stránka