Výzkumná kompetence v učitelské profesi a ve vzdělávání učitelů A Seberová Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006 | 46 | 2006 |
Autoevaluace školy-od teorie k praxi a výzkumu A Seberová, M Malčík Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2009 | 16 | 2009 |
Učiteľ preprimárneho a primárneho vzdelávania. Profesia v slovensko-česko-poľskom výskume B Kasáčová, S Babiaková, M Cabanová, E Filipiak, A Seberová Banská Bystrica: PF UMB, 2011 | 14* | 2011 |
Akční výzkum v teorii a praxi B Richterová, A Seberová, H Kubíčková, O Sekera, H Cisovská, Ž Šimlová Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2020 | 8 | 2020 |
Analýza profesijných činností učiteľov v Česku R Burkovičová, T Göbelová, A Seberová B. Kasáčová, et al., Učiteľ preprimárneho a primárneho vzdelávania, 231-284, 2011 | 7 | 2011 |
Educational scaffolding in primary education from the perspective of younger-aged school pupils A Seberová, T Göbelová, O Šimik, Z Sikorová Pedagogika 70 (4), 553-568, 2020 | 4 | 2020 |
Profesiografické otázky učitelství T Göbelová, A Seberová Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2012 | 4 | 2012 |
Meta-evaluation and quality standard of the final evaluation report A Seberová, M Malčík New Education Review 22 (3/4), 149-164, 2010 | 4 | 2010 |
The Teacher as Researcher and How to Develop Research Knowledge among Students–Teachers in the Czech Republic A Seberová Advancing quality cultures for teacher education in Europe: Tensions and …, 2010 | 4 | 2010 |
Učitelská profese v primárním vzdělávání pohledem pedagogického výzkumu v České republice A Seberová Učiteľ v preprimárnej a primárnej edukácii. Teória, výskum, vývoj. Banská …, 2009 | 4 | 2009 |
Cesta zvyšování kvality vyučování–stanou se učitelé výzkumníky ve svých třídách? A Seberová Orbis scholae 2 (3), 143-155, 2008 | 4 | 2008 |
Information System “Diagnostic” as a Tool of Action Research A Seberová, M Malčík International Journal of Information and Communication Technologies in …, 2014 | 2 | 2014 |
Kvalita pracovního života učitelů–teoretické vize a reality empirických zjištění A Seberová Kam směřuje současný pedagogický výzkum, 1-15, 2010 | 2 | 2010 |
HODNOCENÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ V KONTEXTU PODPORY EFEKTIVNÍHO U ENÍ T Göbelová, A Seberová Martin Kaleja (Ed.), 36, 2019 | 1 | 2019 |
Selected Problems of Teachers' Functioning in Central and Eastern Europe: A Polish-czech-slovak Study A Szafrańska, A Seberová, B Kasáčová, S Babiaková Faculty of Education, Ostrava University, 2017 | 1 | 2017 |
A Meta-Evaluation of Action Research Final Reports A Seberová Zeitschrift für Evaluation 22 (1), 76-99, 2023 | | 2023 |
Particular Analysis of Regression Effect Sizes Applied on Big Data Set T Barot, M Vaclavik, A Seberova Proceedings of the Computational Methods in Systems and Software, 203-209, 2023 | | 2023 |
Application of the “Powerful Knowledge” Concept in School Geography: Topics for the Creation of the Curriculum and Learning Tasks O Šimik, A Seberová, Ž Šimlová, T Göbelová The Geography Teacher 20 (2), 57-65, 2023 | | 2023 |
Developing Geographical Thinking in Primary School Pupils through Gradual Learning Tasks O Šimik, A Seberová, Z Simlová, T Göbelová The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning 31 …, 2023 | | 2023 |
Program Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školství JP Kargerová, A Seberová, VV Krejčová Pedagogika 72 (2), 2022 | | 2022 |