Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordE-mailová adresa ověřena na: sbs.ox.ac.uk
- Gil AppelThe George Washington UniversityE-mailová adresa ověřena na: gwu.edu
- Lauren GrewalAssociate Professor of Business Administration, Dartmouth CollegeE-mailová adresa ověřena na: tuck.dartmouth.edu
- Felipe ThomazUniversity of OxfordE-mailová adresa ověřena na: sbs.ox.ac.uk
- Diogo HildebrandBaruch College, CUNYE-mailová adresa ověřena na: baruch.cuny.edu
- Cammy CrolicAssociate Professor, University of OxfordE-mailová adresa ověřena na: sbs.ox.ac.uk
- Shiri MelumadThe Wharton School, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- R Dustin HardingAssistant Professor, Utah Valley UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvu.edu
- Adrian F. WardUniversity of Texas at AustinE-mailová adresa ověřena na: mccombs.utexas.edu
- Jaewoo ParkProfessor of MarketingE-mailová adresa ověřena na: g.chuo-u.ac.jp
- Dan RubinSt. John's UniversityE-mailová adresa ověřena na: stjohns.edu
- Thomas KramerProfessor of Marketing, UC RiversideE-mailová adresa ověřena na: ucr.edu