Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Claudia E HenningerReader in Fashion Marketing Management, University of ManchesterE-mailová adresa ověřena na: manchester.ac.uk
- Bethan AlexanderUniversity of the Arts, LondonE-mailová adresa ověřena na: fashion.arts.ac.uk
- Helen McCormickE-mailová adresa ověřena na: manchester.ac.uk
- Rosy BoardmanSenior Lecturer in Fashion Business, Department of Materials, University of ManchesterE-mailová adresa ověřena na: manchester.ac.uk
- Liz BarnesManchester Metropolitan UniversityE-mailová adresa ověřena na: mmu.ac.uk
- Patsy PerryManchester Fashion Institute, Manchester Metropolitan UniversityE-mailová adresa ověřena na: mmu.ac.uk
- Anthony KentProfessor of Fashion Marketing, Nottingham Trent UniversityE-mailová adresa ověřena na: ntu.ac.uk
- Daniella RydingSenior Lecturer in Fashion Marketing at the University of ManchesterE-mailová adresa ověřena na: manchester.ac.uk
- Rachel AshmanSenior Lecturer in Marketing, University of LiverpoolE-mailová adresa ověřena na: liverpool.ac.uk
- Kathryn WaiteHeriot Watt UniversitiyE-mailová adresa ověřena na: hw.ac.uk
Sledovat
Marta Blazquez Cano
Senior Lecturer in Marketing
E-mailová adresa ověřena na: manchester.ac.uk