Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny4 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Christophe Van den BulteProfessor of Marketing, The Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: hbs.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- Thomas ValenteProfessor of Preventive Medicine, University of Southern CaliforniaE-mailová adresa ověřena na: usc.edu
- Jonah BergerThe Wharton SchoolE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Eva AscarzaHarvard Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: hbs.edu
- Peter J DanaherProfessor of Marketing and Econometrics, Monash UniversityE-mailová adresa ověřena na: monash.edu
- Florian StahlProfessor, University of MannheimE-mailová adresa ověřena na: bwl.uni-mannheim.de