Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků H Grecmanová, E URBANOVSKá, P NOVOTNý Hanex, 2000 | 162 | 2000 |
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách R SVARICEK, K SEDOVA Praha: Portál, 2007 | 122 | 2007 |
Kultura školy. Příspěvek k výzkumu a rozvoji M Pol, L Hloušková, P Novotný, J Zounek Masarykova univerzita, 2005 | 122 | 2005 |
Age Management pro práci s cílovou skupinou 50 L Cimbálníková, J Fukan, B Lazarová, D Navrátilová, P Novotný, ... Praha: Asociace instituci vzdelavani dospelych CR, 2012 | 89 | 2012 |
Učení pro pracoviště P Novotný Prostor pro uplatnění konceptu workplace learning v českém prostředí. Brno …, 2009 | 70 | 2009 |
Em busca do conceito de cultura escolar: Uma contribuição para as discussões actuais M Pol, L Hlousková, P Novotný, J Zounek Revista Lusófona de Educação, 63-79, 2007 | 70 | 2007 |
Vzdělávací potřeby ve vztahu k účasti na vzdělávání dospělých K Šeďová, P Novotný Pedagogika 2006, 140-151, 2006 | 49 | 2006 |
Intergenerational learning among teachers: overt and covert forms of continuing professional development K Brücknerová, P Novotný Professional development in education 43 (3), 397-415, 2017 | 44 | 2017 |
Work ability among upper-secondary school teachers: Examining the role of burnout, sense of coherence, and work-related and lifestyle factors P Hlaďo, J Dosedlová, K Harvánková, P Novotný, J Gottfried, K Rečka, ... International journal of environmental research and public health 17 (24), 9185, 2020 | 42 | 2020 |
Když se školy učí: When schools learn M Pol, L Hloušková, B Lazarová, P Novotný, M Sedláček Masarykova univerzita, 2013 | 42 | 2013 |
Driven to be a non-traditional student: Measurement of the academic motivation scale with adult learners after their transition to university P Novotný, L Juhaňák Studia paedagogica 24 (2), [109]-135, 2019 | 41 | 2019 |
Demokracie ve škole M Pol, M Rabušicová, P Novotný Masarykova univerzita, 2006 | 39 | 2006 |
Mezigenerační učení. Teorie, výzkum, praxe. M Rabušicová, K Brücknerová, L Kamanová, P Novotný, K Pevná, ... Masarykova univerzita, 2016 | 35* | 2016 |
Age Management. Jak rozumět stárnutí a jak na něj reagovat. Možnosti uplatnění Age Managementu v České republice. P Novotný, N Bosničová, J Břenková, J Fukan, B Lazarová, D Navrátilová, ... Asociace institucí vzdělávání dospělých, 2014 | 32 | 2014 |
Intergenerational learning among teachers: An interaction perspective P Novotný, K Brücknerová Studia paedagogica 19 (4), [45]-79, 2014 | 29 | 2014 |
School culture as an object of research M Pol, L Hloušková, P Novotný, E Václavíková, J Zounek The New Educational Review 5, 147-165, 2005 | 29 | 2005 |
Trust within teaching staff and mutual learning among teachers K Brücknerová, P Novotný Studia paedagogica 22 (2), [67]-95, 2017 | 28 | 2017 |
Age Management: komparativní analýza podmínek a přístupů využívaných v České republice a ve Finsku L Cimbálníková, J Fukan, R Jokešová, B Lazarová, P Novotný, Z Palán, ... AIVD ČR, 2011 | 26 | 2011 |
Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů K Šeďová, R Švaříček, J Sedláčková, I Čejková, A Šmardová, P Novotný, ... Studia paedagogica 21 (1), [9]-34, 2016 | 24 | 2016 |
Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám M Pol, L Hloušková, P Novotný, M Sedláček Studia paedagogica 15 (1), [85]-105, 2010 | 24 | 2010 |