Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny9 článků
2 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Joshua GlazerProfessor of Education Policy, George Washington UniversityE-mailová adresa ověřena na: email.gwu.edu
- James Spillaneprofessor of human development and social policy E-mailová adresa ověřena na: northwestern.edu
- Maxwell M YurkofskyRadford University School of Teacher Education and LeadershipE-mailová adresa ověřena na: radford.edu
- Naomi L BlaushildAmerican Institutes for ResearchE-mailová adresa ověřena na: air.org
- Sarah Winchell LenhoffWayne State UniversityE-mailová adresa ověřena na: wayne.edu
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Christine M. NeumerskiUniversity of MarylandE-mailová adresa ověřena na: umd.edu
- Jennifer Lin RussellVanderbilt UniversityE-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu
- Jennifer SeeligSenior Research Scientist, Education & Child Development at NORCE-mailová adresa ověřena na: norc.org
- Simona GoldinUniversity of North CarolinaE-mailová adresa ověřena na: email.unc.edu
- Daniella Hall SutherlandAssociate Professor of Educational Leadership and Policy Studies, University of VermontE-mailová adresa ověřena na: uvm.edu
- David ShererCarnegie Foundation for the Advancement of TeachingE-mailová adresa ověřena na: carnegiefoundation.org
- Emine GümüşAssociate Professor of Educational Sciences Maltepe University Faculty of EducationE-mailová adresa ověřena na: maltepe.edu.tr
- Rebecca M. QuintanaUniversity of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu