Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny51 článků
3 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of WisconsinE-mailová adresa ověřena na: wisc.edu
- Caroline "Caro" Williams-PierceUniversity of Maryland, College ParkE-mailová adresa ověřena na: umd.edu
- Matthew L BernackiAssociate Professor, University of North Carolina, Chapel HillE-mailová adresa ověřena na: unc.edu
- Virginia Clinton-LisellAssociate Professor, University of North DakotaE-mailová adresa ověřena na: wisc.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: berkeley.edu
- Erin OttmarAssociate Professor Worcester Polytechnic InstituteE-mailová adresa ověřena na: wpi.edu
- Michael MarderThe University of Texas at AustinE-mailová adresa ověřena na: chaos.utexas.edu
- charles kalishEmeritus Professor of Educational Psychology, university of Wisconsin MadisonE-mailová adresa ověřena na: wisc.edu
- Olubukola AkinsikuUniversity of Wisconsin-MadisonE-mailová adresa ověřena na: wisc.edu
- Muhammed Fatih DoganAdiyaman UniversityE-mailová adresa ověřena na: adiyaman.edu.tr
- Stephen E. FancsaliDirector of Advanced Analytics, Carnegie Learning, Inc.E-mailová adresa ověřena na: carnegielearning.com