Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichE-mailová adresa ověřena na: lmu.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaE-mailová adresa ověřena na: ualberta.ca
- Chris AdamsCongressional Budget OfficeE-mailová adresa ověřena na: cbo.gov
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityE-mailová adresa ověřena na: cornell.edu
- John W PayneDuke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityE-mailová adresa ověřena na: wustl.edu
- Rajesh BagchiVirginia TechE-mailová adresa ověřena na: vt.edu
- Peter LenkUniversity of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichE-mailová adresa ověřena na: lmu.de
- Sharon Horsky שרון הורסקיSenior Lecturer, Hebrew University, JerusalemE-mailová adresa ověřena na: mail.huji.ac.il
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu