Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny12 článků
2 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Amar Cheemauniversity of virginiaE-mailová adresa ověřena na: virginia.edu
- Klaus WertenbrochINSEAD, Professor of Marketing and Novartis Chaired Professor of Management and the EnvironmentE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- LI XIUPINGAssociate Professor of Marketing, National University of SingaporeE-mailová adresa ověřena na: nus.edu.sg
- Hee-Kyung AhnHanyang University Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: hanyang.ac.kr
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeE-mailová adresa ověřena na: nus.edu.sg
- Ahreum MaengAssociate professor of Marketing, University of KansasE-mailová adresa ověřena na: ku.edu
- Daniel Readwarwick business schoolE-mailová adresa ověřena na: wbs.ac.uk
- Claudia Gonzalez-VallejoProfessor of Psychology, Ohio University; Consulting Editor Journal of Mathematical PsychologyE-mailová adresa ověřena na: ohio.edu