Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny2 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingE-mailová adresa ověřena na: haas.berkeley.edu
- Nicolas DavidenkoProfessor of Psychology, UC Santa CruzE-mailová adresa ověřena na: ucsc.edu
- Ravi DharYale School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceE-mailová adresa ověřena na: cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Jonathan LevavGraduate School of Business, Stanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Alan SchwartzProfessor of Medical Education and Research Professor of Pediatrics, University of Illinois at ChicagoE-mailová adresa ověřena na: uic.edu
- Benjamin A. ConverseUniversity of VirginiaE-mailová adresa ověřena na: virginia.edu
- Aaron SackettAssociate Professor of Marketing, University of St. ThomasE-mailová adresa ověřena na: stthomas.edu
- Kathleen D. VohsE-mailová adresa ověřena na: umn.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamE-mailová adresa ověřena na: ese.eur.nl
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
Sledovat
Tom Meyvis
New York University, Stern School of Business
E-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu - Domovská stránka