Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny9 článků
4 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Sonja PerkovicAssociate Professor, Department of Management, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk
- Jacob Dalgaard ChristensenSwedish University of Agricultural SciencesE-mailová adresa ověřena na: slu.se
- Kenneth HolmqvistProfessor of PsychologyE-mailová adresa ověřena na: ur.de
- Carl Johan LagerkvistProfessor of Business Economics, Swedish University of Agricultural SciencesE-mailová adresa ověřena na: slu.se
- Hrvoje StojicResearch Scientist, SecondmindE-mailová adresa ověřena na: secondmind.ai
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyE-mailová adresa ověřena na: ru.is
- Martin SchoemannTU Dresden; Psychological Research Methods and Cognitive ModelingE-mailová adresa ověřena na: tu-dresden.de
- Anna Kristina EdenbrandtDepartment of Economics, Swedish University of Agricultural SciencesE-mailová adresa ověřena na: slu.se
- Nathanael LarigaldieAarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk
- Anna DrenevaPostdoc, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk