Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny12 článků
2 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Mark GavedThe Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Maria AristeidouAssociate Professor, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Tim CoughlanSenior Lecturer, Institute of Educational Technology, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Maria KambouriUniversity College London Institute of Education University of LondonE-mailová adresa ověřena na: ucl.ac.uk