Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Karsten HansenUniversity of CaliforniaE-mailová adresa ověřena na: ucsd.edu
- Paolo SuricoLondon Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: london.edu
- Eric SchwartzAssociate Professor of Marketing, Ross School of Business, University of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Vishal SinghStern School of Business, NYUE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Jacob AbernethyAssistant Professor, University of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Benjamin HandelUniversity of California at BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: berkeley.edu
- Vincent NijsAssistant Professor of Marketing, Rady School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: rady.ucsd.edu
- Anja LambrechtLondon Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: london.edu
- Eric T. AndersonKellogg School of Management, Northwestern UniversityE-mailová adresa ověřena na: northwestern.edu
- Naufel VilcassimLondon Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: london.edu
- Ali Umut GülerAssistant Professor of Marketing, Koc UniversityE-mailová adresa ověřena na: ku.edu.tr
- Sungtak HongAssistant Professor of Marketing, Bocconi UniversityE-mailová adresa ověřena na: unibocconi.it
- James W RobertsDuke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
Sledovat
Kanishka Misra
Professor of Marketing and Analytics, University of California, San Deigo
E-mailová adresa ověřena na: ucsd.edu - Domovská stránka