Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny6 článků
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingE-mailová adresa ověřena na: haas.berkeley.edu
- Ayelet GneezyProfessor of Behavioral Sciences & Marketing, UC San DiegoE-mailová adresa ověřena na: ucsd.edu
- Uri GneezyUC San DiegoE-mailová adresa ověřena na: ucsd.edu
- Clayton CritcherProfessor, Joe Shoong Chair of Business; University of California, BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: haas.berkeley.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Randy Yang GaoNew York University, Stern School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Joachim VosgerauProfessor of Marketing, Bocconi UniversityE-mailová adresa ověřena na: unibocconi.it
- Silvia SaccardoCarnegie Mellon UniversityE-mailová adresa ověřena na: andrew.cmu.edu
- Xiao LiuAssociate Professor of Marketing, Stern School of Business, New York UniversityE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Emily PowellNew York University Stern School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Ioannis EvangelidisAssociate Professor of Marketing at ESADE Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: esade.edu