Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- James J. CummingsAssistant Professor, Emerging Media Studies, Boston UniversityE-mailová adresa ověřena na: bu.edu
- Byron ReevesProfessor of Communication, Stanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Jeremy BailensonThomas More Storke Professor, Department of Communication, Stanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Laura L. CarstensenStanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Joris H. JanssenFocusCuraE-mailová adresa ověřena na: focuscura.nl
- Nilam RamStanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Jennifer PanStanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Annie LangIndiana UniversityE-mailová adresa ověřena na: indiana.edu
Sledovat
Leo Yeykelis
Ph.D., Stanford University
E-mailová adresa ověřena na: alumni.stanford.edu - Domovská stránka