Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny4 články
4 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Xiaobin ZhaoThe University of Hong KongE-mailová adresa ověřena na: hku.hk
- David TseProfessor of Marketing (retired), Research FellowE-mailová adresa ověřena na: business.hku.hk
- Maggie Chuoyan DongSchool of Marketing, UNSW SydneyE-mailová adresa ověřena na: unsw.edu.au
- Huan ZouReader in International Management, School of Oriental and African Studies, University ofE-mailová adresa ověřena na: soas.ac.uk
- CHEN XiaoyunAssociate Professor of Management and Marketing, University of MacauE-mailová adresa ověřena na: umac.mo
- Gerald Yong GaoProfessor of Marketing, University of Missouri-St. Louis (UMSL)E-mailová adresa ověřena na: umsl.edu
- Chi Kin (Bennett) YimProfessor of Marketing, The University of Hong KongE-mailová adresa ověřena na: business.hku.hk
- Junfeng ZhangHong Kong Baptist UniversityE-mailová adresa ověřena na: hkbu.edu.hk
- Namwoon KimKhalifa UniversityE-mailová adresa ověřena na: ku.ac.ae
- Jeff Jianfeng WangMonash UniversityE-mailová adresa ověřena na: monash.edu
- Donggen WangHong Kong Baptist UniversityE-mailová adresa ověřena na: hkbu.edu.hk