Sledovat
Jiří Dostál
Název
Citace
Citace
Rok
Theory of problem solving
J Dostál
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 2798-2805, 2015
2532015
Učební pomůcky a zásada názornosti. Olomouc: Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9.
J Dostál
Votobia, 2008
157*2008
Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy
J Dostál
Univerzita Palackého v Olomouci, 2015
1092015
Inquiry-based instruction : Concept, essence, importance and contribution
J Dostál
Palacký University Olomouc, 2015
942015
Interaktivní tabule ve výuce
J DOSTÁL
Journal of Technology and Information Education 1 (3 s 12), 2009
792009
Výukový software a didaktické hry - nástroje moderního vzdělávání
J DOSTÁL
Časopis pro technickou a informační výchovu, 24-28, 2009
66*2009
Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky - trend soudobého vzdělávání
J DOSTÁL
Journal of Technology and Information Education 2, 18-23, 2009
652009
Pedagogical decision making through the lens of teacher preparation program
V Prachagool, P Nuangchalerm, G Subramaniam, J Dostál
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 4 (1), 41-52, 2016
632016
Inquiry-based instruction in the context of constructivism
Č Serafín, J Dostál, M Havelka
Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 592-599, 2015
602015
Reflections on the Use of Interactive Whiteboards in Instruction in International Context.
J Dostál
The New Educational Review 25 (3), 205 - 220, 2011
582011
Informační a počítačová gramotnost – klíčové pojmy informační výchovy
J DOSTÁL
Infotech 2007, 60-65, 2007
582007
Badatelsky orientovaná výuka: Kompetence učitelů k její realizaci v technických a přírodovědných předmětech na základních školách.
J Dostál
https://www.researchgate.net/publication …, 2015
57*2015
Interaktivní tabule – významný přínos pro vzdělávání
J Dostál
Česká škola, 2009
552009
The Definition of the Term" Inquiry-Based Instruction".
J Dostál
International Journal of Instruction 8 (2), 69-82, 2015
532015
Badatelsky orientovaná výuka jako trend soudobého vzdělávání
J Dostál
e-Pedagogium 3 (3/2013), 81-93, 2013
532013
EXPERIMENT JAKO SOUČÁST BADATELSKY ORIENTOVANÉ VÝUKY
J Dostál
Trends in Education, 9-19, 2013
492013
Digital intelligence - new concept in context of future of school education.
J DOSTÁL, X WANG, W STEINGARTNER, P NUANGCHALERM
ICERI2017, 2017
472017
E-learning: elektronické studijní opory a jejich hodnocení
M Klement, M Chráska, J Dostál, H Marešová
Olomouc: Gevak, 2012
452012
Educational software and computer games - tools of modern instruction
J Dostál
Journal of Technology and Information Education 1 (1), 24-28, 2009
45*2009
Školní informační systémy
J Dostál
Univerzita Palackého, 2011
392011
Systém momentálně nemůže danou operaci provést. Zkuste to znovu později.
Články 1–20