Customization in educational computer games and its effect on learning: Experimental study with primary school children O Javora, F Děchtěrenko, T Tetourova, K Volná, C Brom Journal of computer assisted learning 37 (5), 1370-1382, 2021 | 11 | 2021 |
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study O Javora, T Hannemann, K Volná, F Děchtěrenko, T Tetourová, ... Journal of Computer Assisted Learning 37 (2), 305-318, 2021 | 5 | 2021 |
Extrinsically integrated instructional quizzes in learning games: an educational disaster or not? L Jičínská, P Sedláčková, L Kolek, T Tetourová, K Volná, J Lukavský, ... Frontiers in Psychology 12, 678380, 2021 | 3 | 2021 |
To solve or to observe? The case of problem‐solving interactivity within child learning games T Tetourová, T Hannemann, O Javora, K Volná, V Šisler, C Brom Journal of Computer Assisted Learning 36 (6), 981-996, 2020 | 3 | 2020 |
Eight-year-olds’ naïve and acquired knowledge about computer viruses: a mixed methods study C Brom, T Hannemann, T Tetourová, A Drobná, N Kopáňková, K Volná, ... International Journal of Technology and Design Education, 1-36, 2023 | | 2023 |
ADAPTACE WALKER-MCCONNELLOVY STUPNICE SOCIÁLNÍ KOMPETENCE A ŠKOLNÍ PŘIZPŮSOBIVOSTI DO ČESKÉHO PROSTŘEDÍ. T Tetourová, F Děchtěrenko, J Lukavský, A Frombergerová, C Brom E-psychologie 17 (3), 2023 | | 2023 |
Role asistentů pedagoga při podpoře žáků s PAS navštěvujících běžné školy v oblasti rozvoje sociálních dovedností a sociálního začlenění T Tetourová, S Zdeňková, H Sotáková, C Brom Speciální pedagogika, https://drive.google.com/file/d/1j4F0-Nz, 2022 | | 2022 |
Princip interaktivity v multimediálních výukových materiálech u žáků 3. a 4. ročníku základní školy T Tetourová Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019 | | 2019 |
Test" Strange Stories" F. Happé u žáků čtvrtého ročníku základní školy T Tetourová Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017 | | 2017 |
Počítačová aplikace pro děti s poruchou autistického spektra cílená na rozvoj sociálních dovedností T Tetourová, O Javora, C Brom | | |
SPECIFIKA PRÁCE ASISTENTŮ PEDAGOGA SE ŽÁKY S PAS NA BĚŽNÝCH ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH V OBLASTI ROZVOJE SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ T Tetourová, S Zdeňková, H Sotáková, C Brom ČAPV, https://webcentrum.muni.cz/media/3343087, 0 | | |
VLIV VIZUáLNÍCH ASPEKTů VÝUKOVÝCH POČÍTAČOVÝCH HER NA MOTIVACI A UČENÍ ŽáKů O Javora, T Tetourová, T Hannemann, F Děchtěrenko, K Volná, C Brom V TEORII A VÝZKUMU, 254, 0 | | |
The Role of Interactivity in Multimedia Learning Materials: an Experimental Study with 8-10-year-olds T Tetourová, T Hannemann, O Javora, V Šisler, K Volná, C Brom | | |
INTERAKTIVNÍ MULTIMEDIáLNÍ MATERIáLY CÍLENé NA ROZVOJ SOCIáLNÍCH DOVEDNOSTÍ PRO DěTI S PORUCHAMI AUTISTICKéHO SPEKTRA T Tetourová, O Javora, H Sotáková, C Brom V TEORII A VÝZKUMU, 282, 0 | | |