Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelE-mailová adresa ověřena na: idc.ac.il
- Gila FruchterProfessor of Marketing, Bar-Ilan UniversityE-mailová adresa ověřena na: biu.ac.il
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of FloridaE-mailová adresa ověřena na: ufl.edu
- Rachel R. ChenUniversity of California at DavisE-mailová adresa ověřena na: ucdavis.edu
- Paul DobsonProfessor of Business Strategy and Public Policy, University of East AngliaE-mailová adresa ověřena na: uea.ac.uk
- Daniel HalbheerAssociate Professor of Marketing, HEC ParisE-mailová adresa ověřena na: hec.fr
- Yinghui (Catherine) YangUniversity of California, DavisE-mailová adresa ověřena na: ucdavis.edu
- Dovev LavieProfessor, Bocconi UniversityE-mailová adresa ověřena na: unibocconi.it
- Miri Barak, PhDProfessor, Technion- Israel Institute of TechnologyE-mailová adresa ověřena na: technion.ac.il
- Eldad YechiamProfessor of Behavioral Science, TechnionE-mailová adresa ověřena na: tx.technion.ac.il
- Shai DanzigerTel Aviv UniversityE-mailová adresa ověřena na: tauex.tau.ac.il
- Moshe DavidowService2ProfitE-mailová adresa ověřena na: service2profit.com