Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Christopher K. HseeUniversity of Chicago Booth School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- Frank YuChina Europe International Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: ceibs.edu
- George WuUniversity of ChicagoE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- Michael TsirosUniversity of MiamiE-mailová adresa ověřena na: miami.edu
- Richard GonzalezUniversity of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Eva C. BuechelAssistant Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaE-mailová adresa ověřena na: marshall.usc.edu
- Carey K MorewedgeBoston UniversityE-mailová adresa ověřena na: bu.edu
- Julio SevillaProfessor of Marketing, University of GeorgiaE-mailová adresa ověřena na: uga.edu
- Barbara E. KahnThe Wharton School, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Zoe Y. LuTulane UniversityE-mailová adresa ověřena na: tulane.edu
- Joachim VosgerauProfessor of Marketing, Bocconi UniversityE-mailová adresa ověřena na: unibocconi.it
- Luxi ShenCUHK Business School, Hong KongE-mailová adresa ověřena na: cuhk.edu.hk
- Yan Zhang (张岩)National University of SingaporeE-mailová adresa ověřena na: nus.edu.sg
Sledovat
jiao zhang
Associate Professor of Marketing, University of Oregon
E-mailová adresa ověřena na: uoregon.edu