Sledovat
Jakub Hladík
Název
Citace
Citace
Rok
Multikulturní výchova:(socializace a integrace menšin)
J Hladík
Univerzita Tomáše Bati, 2006
1222006
The relationship between locus of control, metacognition, and academic success
K Hrbáčková, J Hladík, S Vávrová
Procedia-Social and Behavioral Sciences 69, 1805-1811, 2012
722012
Konstrukce a modely multikulturních kompetencí
J Hladík
Pedagogická orientace 20 (4), 27–47-27–47, 2010
452010
Multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí
J Hladík
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
312014
Multicultural competence of helping profession students: Cross-cultural comparison between Europe and Africa
J Hladik, LM Jadama
Procedia-Social and Behavioral Sciences 217, 669-678, 2016
292016
Design and development of a Multicultural competence scale in helping-profession students
J Hladik
Asian Social Science, 2014
222014
The determinants of self-regulated learning development in students of helping professions
S Vávrová, J Hladík, K Hrbáčková
Procedia-Social and Behavioral Sciences 69, 332-340, 2012
192012
Porozumění procesu autoregulace u dětí a mladistvých v institucionální péči
S Vávrová, K Hrbáčková, J Hladík
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015
182015
Development of the Czech version of the questionnaire of self-regulated learning of students
K Hrbáčková, J Hladík, S Vávrová, V Švec
The New Educational Review 26 (4), 33-44, 2011
182011
Mechanismy fungování rozvoje autoregulace učení studentů
J Hladík, S Vávrová
Hnutí R, 2011
162011
Assessing multicultural competence of helping-profession students
J Hladik
Multicultural Perspectives 18 (1), 42-47, 2016
152016
Vztah kognitivní a afektivní složky multikulturních kompetencí
J Hladík
Pedagogika 61 (1), 53-65, 2011
132011
Individual importance of multicultural competence in relation to components of students’ self-regulated learning
J Hladík, K Hrbáčková, S Vávrová
Procedia-Social and Behavioral Sciences 69, 341-349, 2012
102012
Peer-rejected students: An analysis of their self-regulatory mechanisms
J Hladik, K Hrbackova
Children and Youth Services Review 126, 106030, 2021
82021
Domain-Specific Context of Studentś Self-Regulated Learning in the Preparation of Helping Professions
K Hrbáčková, J Hladík
Procedia-Social and Behavioral Sciences 29, 330-340, 2011
82011
Asociace vzdelavatelu v sociální pedagogice na poli pedagogickém a sociálním
J Hladík
Sociální pedagogika 2 (2), 132, 2014
72014
Vybrané sociální jevy v kulturních souvislostech: Výzkumná sonda mezi české a slovenské vysokoškolské studenty
Z Birknerová, S Vávrová, P Andrysová, M Frankovský, J Hladík, ...
Praha: Hnutí R, 2013
62013
Determinanty autoregulace interkulturního učení
J Hladík
Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů, 2010
62010
The role of social pedagogues at primary schools
J Hladík
Sociální pedagogika| Social Education 8 (1), 83-87, 2020
52020
Vybrané sociální jevy v kulturních souvislostech
Z Birknerová, S Vávrová, P Andrysová, M Frankovský, J Hladík, ...
Výzkumná sonda mezičeské a slovenské vysokoškolské studenty. Praha: Hnutí R, 2013
52013
Systém momentálně nemůže danou operaci provést. Zkuste to znovu později.
Články 1–20