Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny8 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
- Amy N. DaltonAssociate Professor of Marketing, Hong Kong University of Science and TechnologyE-mailová adresa ověřena na: ust.hk
- Grainne FitzsimonsDuke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
- N. Pontus LeanderAssociate Professor, Wayne State UniversityE-mailová adresa ověřena na: wayne.edu
- James BettmanProfessor of Business Administration, Duke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
- William W. MadduxKenan-Flagler Business School, University of North Carolina at Chapel HillE-mailová adresa ověřena na: kenan-flagler.unc.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonE-mailová adresa ověřena na: bus.wisc.edu
- Eli FinkelNorthwestern UniversityE-mailová adresa ověřena na: northwestern.edu
- baba shivProfessor of Marketing, Stanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
- Sarah MooreProfessor of Marketing, Thornton A. Graham Chair, University of AlbertaE-mailová adresa ověřena na: ualberta.ca